Rabu, 20 Julai 2011

Jauh Kau Pergi - dhiya zafira

Pertama sekali...tahniah buat penulis novel nih... Nie kali pertama hasil karya beliau yg saya baca... kira nye nih 'cinta baca pertama'....(kihkihkih).
Setelah berjaya menghbskan JKP...byk info yg saya perolehi tentang skop kerja..fungsi..life org2 GGK nih...dan membuatkan saya lebih 'tabik' pd anggota GGK serta family2 nya.... byk pengorbanan dilakukan...dan membuatkan saya lebih mengenali & menghormati serta memahami siapa 'dia'...

Kepada penulis....saya tertarik dgn permulaan nvl nih... lain dr yg lain. Yer la..intro jer bermula di tnh perkuburan...!(x pnh saya bc nvl yg sebegini intro nyer..) Gambaran hero2 yg 'mantap'... plot cerita yg mendebarkan ttp jelas... diselang seli dgn adegan lucu..romantis..sedih...ge​ram... membuatkan pembaca 'melekat'... Gambaran hero2 yg jelas..membuatkan saya 'falling in lv' dgn HAIYAN RIFQI...(indah sungguh namanya) & Najmi Hariri... dan tabik 'spring' buat Afi yg dlm manja..dlm 'cengeng'nya...terselit ketabahan yg jitu..kesabaran yg bukan sikit dlm mengharungi pelbagai cabaran & dugaan kehdpan....
 

Khas buat penulis... teruskan bekarya... dan satu pemintaan (kalau x demand sgt la)..juga harapan...agar ada JKP 2... kesinambungan kdp kehadiran put3 put3... tp lebih memfokuskan kpd Najmi Hariri pula... (biler la nak ader di pasaran sambungan citer nie... hehehe )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan