Jumaat, 11 November 2011

Teringin nyer....

Assalamualaikum..

:-) lama sungguh saya x on fb atau ngemas2 kat sini....Hehhee..biasa la.., kadang2 x der mood...bz... x der idea... paling best 'letrik'  dok... Huhuu.... macam nie la kalau betugas di kwsn pendalaman..yg kemudahan asasnya agak terhad... x cayer ke..?Ok.insya allah di lain en3 saya cter2 pasal nie ye... :-)

Hurm..ari nie (12.11.2011) cuaca mendung aje dr pagi...  Nie ha baru la nampak mentari...
ari nie kan tetb je tgn nie teringin sgt wat kuih apam polka dot tue lagi.... (nak wat yg plain aje..).
*Ya allah..saya sgt2 suka wat kuih nie..walau pun ianya leceh...remeh... tapi saya suka buat.Suka tgk masa ia mula kembang dgn gebunye dlm pengukus....bila pegang..lembuttt sgt*
nak wat orange blended cake..n kek coklat kukus simple.... erm.., orange blended cake tue req from rakan sekerja...n budak2 thn 6... maybe wat minggu depan kot... yer la.., last sekolah.. hehehe. Tapi tue la...masalah nyer..letrik laks slalu ptus2 lately... Nie pun dah berapa hari guna enjin TNB... katanya kali nie tak tau mana puncanya.. aduh..duh..duh....

Ape pun..jom layan pic2... food yg saya teringin bebenor nak buat n makan sikit...hahhaha (sebenarnya, saya nie payah nak makan bykkkk...ape2 item yg dibuat sendiri...nape ntah)



   Orange blended cake sedang dibakar..naikkk nye..





                                                   
                                                  taraaaaa....siap! 












nie hasil deco my sifu..kak anna qawina


















 

        nie la hasil deco tgn 'keras' saya... hahaha

















                                                 nie lak...ketagihan saya tuk membuatnya...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan