Isnin, 26 September 2011

Order??

Assalamualaikum kawan2...



Ape khabar ari nie..?sihat..?Saya masih di rumah family ..khamis br kembali ke tmpt bertugas..(Ohh tidakkkk!!! hahahhaaa)
Balik nie pun sbb ahad lepas mak wat 'makan2'... so tolong2 la ape yg patut. Sian lak  kalau mak masak @ ngemas sesorang je..(walau ader adik n abah...) Esok lak..ader a/ment ngan doktor, rawatan susulan b4 operate tuk tonsil... (takutt la pulak..)


Pagi nie..plan nak wat sedikit choc.chips cookies n cornflakes madu..sebab ader kawan tempah..katanya "tekak dia rindu nak rasa 2 item tue" (hahaa...mcm2 lew pulak kawan2 saya nie..) Pagi nie pulak..bukak2 je FB...mak sdara da bgi soalan yg wat  saya  terkedu.. "mak zura nak order apam polka dot ngan awak nie.. Strawberry 100 pcs  &  50pcs blueberry...Jumaat nie ada wat tahlil n doa selamat sikit"
nak wat ke tidak ehh..?bukan ape2.., kadang buat mcm ala2 x menjadi.... Maksud saya x menjadi tue... hasilnya x memuaskan hati saya... Mmg la rasanya ok.. (pengkritik2 saya cakap la..), tapi, kepuasan diri saya x dapat... coz hati ckp "aloh...dok comeyy la.. Nape kureng gebuss... alamak, awat x naik sgt nih..."mcm mana yer...


Ok la..nak stop dlu... nak mula wat cookies dlu...then g cr bahan2 wat apam laks...harap2 menjadi la..Kawan2 doakan yer... Jom , layan pic apam polka dot yg pernah saya buat:-





    

             dlm kukusan...ready tuk di kukus















          
            
                         dah mula masak...













             sebahagian....











               da siap........... :-)

2 ulasan:

  1. pewarna jenis apa sebab selama ni saya guna pewarna brand star tu tapi rasa pedau lidah lepas makan.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum...
    Saya guna pewarna star brand gak.. :-)

    BalasPadam